SARREREN ZOZKETA! – ¡SORTEO DE ENTRADAS!

Aste honetan EPILOGO bezela Iruñan egongo gara Subsuelo tabernan. Emanaldi hau 26an izango da, Ostegunean, 22:00etan hasiko da eta sarrera librea da. Olaztiko Epilogo-ko estrenaldi bikainaren ondoren, guztioi gobidatzen zaituztegu!

Larunbatean 28, KEROBIA Areetan izango gara (Las Arenas. Getxo. Andres Isasi Musika eskolan). Ateak 21:30etan zabalduko dira eta kontzertua 22:00etan izango da. Guk bakarrik joko dugu eta sarrerak bertan eros ditzakezue. Guk 3 sarrera doble banatuko ditugu. Sarrera horiek lortzeko bidali email bat kerobia@kerobia.com helbidera, asuntuan ZOZKETA jarrita eta erantzun hurrengo galderari: “Zer espero duzu Kerobiaren trilogiaren hirrugarren zatiaz?”. Iristen diren 3 lehenengo emailei, bakoitzari bi sarrera emango dizkiegu. Emailean utzi zuen izen abizenak eta nortasun agiriaren zenbakia.

ºººººººº

Esta semana el jueves 26 EPILOGO actuará en el bar Subsuelo de Pamplona. La entrada es libre y la actuación comenzará a las 22:00. Después del buen estreno de epilogo en Olazti, ¡os invitamos a todos!

Por otro lado el Sábado 28, KEROBIA actuaremos en Las Arenas (Las Arenas. Getxo. Andres Isasi Musika eskolan).Las puertas se abrirán a las 21:30 y el concierto a las 22:00. Tocamos nosotros sólos y las entradas se podrán comprar allá mismo. Nosotros sorteamos 3 entradas dobles. Para conseguirlas tenéis que mandar un email a kerobia@kerobia.com, poniéndo como asunto ZOZKETA y además contestar a la siguiente pregunta: “¿Qué esperas de la tercera parte de la trilogía de Kerobia?”. Las entradas se les entregarán a las personas que manden los 3 primeros emails, y serán dos para cada uno. Ponernos también el nombre y el DNI en el email.

10 Erantzun to “SARREREN ZOZKETA! – ¡SORTEO DE ENTRADAS!”

  1. Ugarte ( Mikel) Says:

    Oso handiak zarete!!

    Idabako kontzertua oso ona!!

    Hala ere, kontzertuetan zerbait aladatu beharko zenukete, bestela asteburu bat bestearen atzetik zuen kontzertuak ikustera joaten garenok monotonian jauzteko arriskua daukagu!

    Eta betiko moduan 11+ mesedez!!

  2. kerobia Says:

    Aupa! Eskerrak hori bira amaieran esaten diguzula! Las arenas, bilbo edo valencia-ra joateko asmorik duzu?😛

  3. Aritz Says:

    aurrekoan galdetu nuen baina nonbait ez zenuten irakurri edo…
    bideoklip berria aterako da azkenean? edo se ha perdido porai?

    zorte on!

  4. kerobia Says:

    Aupa Aritz! Erantzutea pasatu zitzaigun….
    bueno lasai! perder no se ha perdido. Aterako da, baina esan zigutena baina gehiago atzeratu da. Nik uste abendurako egongo dela, ea egia den!

  5. Ugarte ( Mikel) Says:

    Erantzun hau modu onean edo ironiaz egiten didazue?

    Egia esan, gertatutakoa ebaluatzeko lehenik gertatu egin behar da horregatik esaten dizuet orain. Hala ere, uste dut zuek ere konturatuak zinetela.

    Espero dut zuen erantzuna modu onean izatea, sarritan ordaindu ditut 10 euro zuen kontzertu bat ikusteagatik, eta ordaintzen jarraitzeko gogoak izan nahi ditut.

    Gainera, trilojiaren hirugarren zatiko kontzertu askotara joango naiz, horregatik uste dut ez dela berandu nahiz eta aurtengo bira amaitzekotan egon. espero dut denak berdinak ez izatea bira berriari begira.

  6. xabi bandini Says:

    Kaixo Ugarte, esaten zenuenaren harira, kerobiak gira bat planteatzen duenean aktuazio bat prestatzen du, espektakulo bat, bere argi gidoiarekin, kantuen orden zain eta pentsatu bat eta horrelako gauzak. Horregaitik oso importantea iruditzen zaigu gidoia errespetatzea, eta horregatik funtzioa beti izaten da berdin edo antzeko. Ulertzen dut diozuna eta ez dizut arrazoia kenduko baña uletarazi nahi nizuke kerobiak modu bat duela gauzak egiteko, ez dela alperkeriagatik, baizik eta aurrez dexente pentsatzen ditugulako, gure azierto eta hutsekin. Beno ba, hori zen explikatu nahi nizuna.
    agur bat

  7. kerobia Says:

    bai, noski, broma bat zen, nik idatzia (Mikel), gainera harritzen nau hau aipatzea, batez ere zuri pertsonalki horrekin batera email bat bidali nizulako askoz ere luze eta serioagoa. dena den, inor molestatu badut sentitzen dut. noski asko eskertzen dugula jendea gure kontzertuetara etortzea, guztietara badator, are gehiago eskertzen dugu. Eta gainera kritikak ere gustora jasotzen ditugu, batzutan ados egongo gara, beste batzutan ez, baina beti ondo dago ezagutzea eta jakitea.l

    Mikel Z

  8. Ugarte ( Mikel) Says:

    bai bai badakit. Eta erabat eskertzen dut erantzutea. Komentarioa emaila irakurri aurretik idatzi dut. Ez didazu batere molestatu e, bakarrik ez nuela ondo ulertu. Baina benetan eskerrik asko emaila pertsonalki erantzuteagatik. Uste dut entzuleak gehien entzuten dituzuen taldea zaretela, eta horregatik zarete ain handiak.

    Inoiz ez dut esan alperkeriagatik denik e xabi!! Ez dut ondo ulertu, baina zuen asmoa zuen jarraitzaile garenok, espektakulu berdina behin eta berriro ikustea da? Edota kontzertu baten ondoren, hurrengoa ikusteko irrikitan egotea?

    Ulertzen dut zure erantzuna, hala ere gaur bertan irakurri dut egunkari batean gaur egun musika talde baten motorra zuzenekoak direla. Esan dudan bezala, cd a entzutean kontzertuaren irudiak datorzkit burura. zuzeneko bikaina duzue, baina entzuleok sorpresatsoren bat eskertuko genuela besterik ez nuen esan nahi.

    Eskerrik asko berriro entzuleak entzuteagatik.

    Areetan ikusiko gara!!

  9. Neka Says:

    Hombre nik uste dut argi dagoela musika talde batek ezin duela zuzeneko ezberdin bat prestatu jo behar duten kontzertu bakoitzerako hori, lan handiegia baita. Edozein taldeek normalean bira bat prestatzerako momentuan, orduan prestatzen dute zuzekoa ere. Igual noizbaitean sorpresatxo edo aldaketaren bat sartu ohi da eta puntu. Nere iritziz batzutan ez gara ohartzen zuzenekoen atzean, zenbat lan egiten den. Eta hori ere, errespetatu behar dugu. Hori bai eskatzea beti ere librea da!;D
    Gomendazio bat. Epilogora joateko aukera baduzu, joan eta hortxe edukiko dezu eskatzen duzun aldaketa hori!!

  10. Ugarte ( Mikel) Says:

    Ba egia esan onartzen dut nire gauzak esateko modua ez dela egokia izan. Sorpresatxoren bat bakarrik eskatzen nuen. Argi dago lan oso handia dela zuzenekoak prestatzea, eta ia talde gehienek egiten dituztela zuzeneko beretxuak.

    Kerobiak egiten duen lana eskertzekoa da, eta kontzertu berdin guztiak ikusteko gogoak ez zaizkit kenduko. Beraiek esan bezala espektakulu bat prestatzen dute eta ez kontzertu bakar bat.

    Parkatu moduak.

Utzi erantzun bat

