Bilbo + Hondarribi

2009-10-08 Kafe Antzokia – Bilbo:

  • 21:30 – Malenkonia
  • 22:40 – Kerobia

2009-10-09 Psylocibe – Hondarribi:

  • 22:00 – Malenkonia
  • 23:30 – Kerobia

8 Erantzun to “Bilbo + Hondarribi”

  1. Mikel Says:

    Iepa iepa kerobios!!

    Hondarribiko kontzerturako sarrerak aurretik erosteko aukerarik ez dago, ezta?? Sarrera gabe ez geratzeko da! AIoooo

  2. Ioseba Says:

    Kaixooo!

    Totem-eko kontzertua bikaina benetan,mila esker sarrerengatik!
    Nahiz eta pare bat kanta faltan bota nituen,zoragarria izan zen ikuskizuna!

    Merezi izan zuen gipuzkoatik nafarroa alderaino joateak.

    Laister arte!

  3. kerobia Says:

    Kaixo! Ez dut uste sarrera arazorik egongo denik asteburuan! nik dakidana ezin dira aldez aurretik lortu! zorte on!

    Eta mila esker Totem-eko animoengatik! asko pozten gara🙂

  4. Mikel Says:

    Gipuzkoarrak bakarrik izan al giñen sarrerak lortu genituenak!!! Hondarribian berriro ere ikusiko gara. Totem-eko kontzertuaren antzekoa izatearekin pozik!! Latzaaaa

  5. Laura Says:

    Neri ere asko gustatu zitzaidan Totem-eko kontzertua, abesti pilo bat kantatu zenituzten edo iruditu zitzaidan??(Aunque se me pasó volando) Gainera oso ondo entzuten zen!
    Mila esker por dejaros la piel, como siempre…

  6. Mikel Says:

    Izugarria Hondarribiko kontzertua ere, ta lekua oso berezia eta atsegina!! Arazo teknikoen gainetik, energiaz betetako kontzertua!! Iraganean islada-ren zain jarraitu beharko, ea Tolosan!!! Ondo segi eta eskerrik asko momentu izugarri hoiengatik

  7. jon Says:

    pfff, bikain hondarribiko kontzertua!! Dena ematen (beti bezela), arazo teknikoak gaindituz. Pena publikoa nahiko hotz egon zela, ez dakit, ez naiz kontzertu askotan izan (atzokoa 4. edo izan zen), baina beno, nik behintzat majo izerditu nun!!! Milesker ikuskizunagatik!!!

  8. Aritz Says:

    nik ezin izan nuen joan hondarribira arazo familiar batengatik, baina espero dut eta ziur naiz ez dudala tolosako kontzertua galduko!

    zorte on, ordurarte!

Utzi erantzun bat

