Elgoibarren Esnatu Naiz

Kaixo,

Os dejo un video-montaje hecho con la canción de esnatu naiz e imágenes grabadas en el concierto de Elgoibar el 29 de Septiembre del 2008. Gustoko izatea espero dut, os aconsejamos verlo con la opción de “ver en alta calidad” de yotube.

4 Erantzun to “Elgoibarren Esnatu Naiz”

  1. Neka Says:

    Ooooso ondo dago bideoa mikel!!;D

    eta txantreakoari buruz… pues ke hay ganikas a tuti pleni!!jejej!!

    Muxus!!

  2. kerobia Says:

    Aupa Neka! Pozten naiz gustatu bazaizu. Eta txantreakoa, ondo egongo da, solasaldi bat prestatu eta ondoren abesti batzuk akustikoan. Eta gero afarian solasaldia luzatzeko aukera daukagu. Eskerrak idazten duzun, ze bestela hemen ez du inork idazten!😉

  3. asier Says:

    kaixo Kerobia:

    Ingalaterratik idazten dizuet, ona etorri baino lehenagoko kontzertua izan zen Elgoibarrekoa eta azken abestirako heldu ginen, Mungiatik belu irten bait ginen hasteko ordua jakin ez genuelako, nahiz eta blogean jartzeko izan zineten eta azkenean ez egin…

    Zuen bigarren triologia entzuteko irrikitan nago, hainbat eta hainbat kontzertutan jarraitu zaituztegu Mungiatik: idaban,kafe antzoki,gallarta,f-nac, elgoibarreko azken kanta… (durangoko kafe antzokian internetetik..), gogo izugarriekin gelditu nintzen, Bermeokoa eta baita azken kontzertu hori ezin izan ditudalako disfrutatu…pena izugarria!

    Badakit oso zaila dela, baina Ingalaterran abenturatxo bat egitea ez gustatuko litzaizueke?

    Nire hurrengo etxerako bidaia zuen kontzertuen arabera programatuko dut.

    Mila esker zuen musikagatik!
    Asier

  4. Aritz Says:

    artikako ezer ez daukazue igotzeko moduan?

    muxu bat! bideo oso ona🙂

Utzi erantzun bat

