Cronica

Kaixo,

Bueno, a la espera de poner aquí nuestra crónica del viaje a tierras catalanas, he encontrado una crónica realizada en el blog El Rincón de Orfeo, por lo tanto os la dejo. La titula Conciertazo de Kerobia.

http://elrincondeorfeo.blogspot.com/2008/09/conciertazo-de-kerobia.html

4 Erantzun to “Cronica”

  1. Izas Says:

    Bilboko Kafe Antzokiko bideoak ikusi eta nostalgia sartu zait gorputzean.
    Noizko Kerobia berriro zuzenean?

  2. kerobia Says:

    Tolosako Bonberenea sutan kontzertuaren kronika topatu dugu beste blog batean:
    http://www.poperoak.es/2008/09/bonberenea-sutan-2008-1-eguna.html

  3. criska Says:

    Nafarroko moduan, furgoneta batean, pijamaz jantzita eta poz-pozik nire ordenagailua hartu dudalako eta batez ere mirariaz interneta dudalako, hemen Bartzelonan, kotxe batean, kale erdian, nire lehenengo aldiz bakarrik furgoneta batean lo egiteko… Eta hemendik, munduaren ipurdiatik munduarekin dudan lotura zuekin mintzatu aprobetxatu nahi dut, eta kampoko zaratengatik urduri ez jartzeko…, ordenagailuan kerobiaren gehien maite ditudan abesti bi sonatzen ari dira, “Maite Zaitut, Tina” eta “Esnatu Naiz”, beste taldeenekin batera.

    Uffff, beno, lasaiago nago ;), goazen, cris, harira!!

    Ba Bartzelonan nago La Mercè jaiengatik, baina Gironatik ipurdia mugiarasi zidana KEROBIAren kontzertua, larunbatean. Egia esan, zuen web-ean sartu nintzen etorri baino lehen eta saiatu nintzen zuen azken diska deskargatzen, kontzertuan abesteko gai izateko… baina ezinesko egin zitzaidan… Beraz, duela hilabete batzuk lagun iparamerikatar batek eman zizkidan lehengo diskoko abesti batzuk nekien bakarrik… Baina hala ere, izugarri onak iruditu zatzaizkidan/zatzaidaten/zuek-niri ????! Oso soinu ona duzue, jendea!!! Abeslaria a ze ahots aldagarri eta polita, sentimenduz beteta, piano jolea, a ze “solos”, ta talde osoa, mila esker, hori da zuzen jotzea eta bestea txorradakeriak dira, ba nahiz eta hainbeste publikoa egon ez, energia eta gogoaz beteta irudi+zuek+lehenaldia… Ah, eta ez niri, sartuta nagoena euskeraren munduan eta maite dudana, nirekin “secuestrada” etorri zen lagun bati ere izugarri gustatu zatza…io..ten…(glupss)

    Uhhh, messua bidaliko dut jada, ez dut ezta zer idatzi dudan ikusi nahi, bestela ezabatuko dut ipsofacto. Kalea nahiko lasai dago jada beraz, lo egitera ta amets goxoak denoi 🙂

    criska

    PD: Noski, hainbeste denbora idazteko, atzo hiruretan nire lagun internetadun horrek desagertu egin zen ni ohartu barik… beraz, bidaltzen dut gaur, liburutegi batetik. AUPA KEROBIA 🙂

  4. Kerobia Says:

    Aupa zu!

    Mila esker idazteagatik eta Bartzelonara hurbiltzeagatik. Nahiz eta etxetik nahiko urrun egon, Bartzelonan hainbat kerobiazale bazirela konturatu ginen, Suposatzen dut horietako bat zu zinela.

    Eta, bai, diska berria deskargatzeko arazoak izan ditugu azken bolada honetan, baina dagoeneko konponduta dago. Nahi duzunean gure webguneko “deskargak” atalean sartu eta pausaok jarraitu.

Utzi iruzkina